Vi vet hur viktigt det är att kontoret alltid känns rent, välkomnande och professionellt. Därför arbetar vi med tydliga rutiner, PRYL-utbildad personal och en kontaktperson som lär känna er verksamhet.
Dålig städning märks direkt – inte bara på damm utan i trivsel, fokus och intryck inför kunder. De vanligaste problemen vi möter innan vi tar över:
Därför har vi byggt en tjänst som eliminerar överraskningar och ger er samma nivå varje vecka.
Vill ni slippa påminna?
kostnadsfritt & utan bindning
Vi går igenom lokaler, tider och rutiner.
Fast pris utifrån er städplan.
Justeringar första veckan tills allt sitter.
Samma kontaktperson, dokumenterad kvalitet. Start inom 1–2 veckor – utan driftstopp.
Dammning och avtorkning av fria ytor, skrivbord enligt policy, skärmar/armstöd, papperskorgar, golv (sopning/moppning).
Bord/stolar, teknikpaneler och handtag, påfyllnad av förbrukning vid behov.
Bänkar, disk- och kaffestation, vitvaror utvändigt, mikrovågsugn invändigt, golv; avfläckning av skåp/handtag.
Sanitet och kontaktpunkter, speglar/ytskikt, påfyllnad (papper, tvål) enligt avtal, golv.
Golvvård enligt plan, glaspartier/handtag och anslagstavlor.
Steg, räcken och vilplan – enligt överenskommen frekvens.
Fönsterputs, golvvård (polish/underhåll), storstäd, kyl/frys invändigt m.m.
* Allt anpassas efter lokaltyp, ytor och intervall. Ni får en anpassad städplan & checklista.
PRYL-utbildning & introduktion på plats.
En kontaktperson, snabb återkoppling.
Dokumenterade rutiner, kvalitetskontroller och backup-planering.
Kvittens och låst förvaring enligt policy.
Människor du kan lita på. Städning som bara fungerar.
Priset beror på ytor, lokaltyp, intervall och eventuella tillägg. Vi lämnar fast pris efter platsbesök så ni vet exakt vad som ingår – utan överraskningar.
kostnadsfritt & utan bindning
Vi använder miljömärkta medel och arbetssätt anpassade för kontorsmiljöer med IT-utrustning. Doseringsrutiner minskar kemikalier i luften och vi källsorterar enligt kommunens riktlinjer. Nycklar och larm hanteras via kvittens och låst förvaring. Sekretessavtal kan tecknas när vi har tillträde utanför kontorstid.
Folk glömmer vad man säger – men inte hur man fick dem att känna.
UTMÄRKT Baserat på 5 recensioner Publicerat på Sven JanssonTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Jag är mycket nöjd med Veronica, som städat mitt hem varannan vecka i två år. Kontakterna med Renvik fungerar utmärkt. De tar också hand om fönsterputs på ett smidigt sätt.Publicerat på Lars-Anders WestlinTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. I samband med byte av hyresgäst har jag fått hjälp av Veronica på Renvik Städ att göra rent duschrum, toa och köksenhet i en uthyrningslägenhet som jag har i huset. Nog för att jag har höga krav på städningen men resultatet blev ännu bättre än förväntat. Skinande blankt på kakel, fogar, diskbänk mm.Publicerat på Henrik OlssonTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Jag har använt Renvik i många år och har alltid varit jättenöjd. Alltid punktliga, fakturan stämmer och ett trevligt bemötande. Jag rekommenderar detta företag.Publicerat på Paula PicardoTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Vi har använt Renvik för mer än ett år nu och jag kan inte rekommendera de tillräckligt. Servicen är fantastiskt bra! Hotellkänsla när man kommer hem där allt luktar gott och allt ser så fint ut är höjdpunkten av vår vardag.Publicerat på Daniel TurullTrustindex verifierar att den ursprungliga källan till recensionen är Google. Great service for cleaning apartments and final cleaning. Totally recommend. Spotless. We have been using once a month for more than a year
Ett kort besök räcker för att ta fram rätt städplan och fast pris. Offert inom 48 h och smidig start inom 1–2 veckor.
Ja. Vi anpassar tiderna (morgon/kväll/helg) för att inte störa verksamheten.
Via kvittens, låst förvaring och spårbar tilldelning. Larmrutiner dokumenteras i städplanen.
Ja, och vi använder miljömärkta medel. Egen utrustning kan avtalas vid behov.
Vi ordnar ersättare och säkerställer kontinuitet utan avbrott.
Genom kvalitetskontroller, städjournal och återkoppling med er kontaktperson.
Läs mer om trappstädning – lika noggrann och planerad, anpassad för BRF:er och fastighetsägare.